Dažniausiai užduodami klausimai

Kaip užsisakyti prekę?

Reikia išsirinkti norimas prekes ar prekę, įdėti į krepšelį. Spausti (dešinėje viršuje) "Krepšelis". Jei nease registruotas - užsiregistruoti arba suvesti savo kontaktinius duomenis. Pasirinkti mokėjimo ir pristatymo būdus. Patvirtinti užsakymą. Visi užsakymai pradedami ruošti tik gavus apmokėjimą.

Kokia pristatymo kaina? 

Pristatymo kaina siunčiant per Lietuvos paštą registruota pirmenybine siunta: 1,5€ visoje Lietuvoje išskirus Kuršių Nerija. 

Kada gausiu prekės?

Visus užsakymus siunčiame per Lietuvos paštą, pristatymas užtrunka 1-3 darbo dienas po siuntos išsiuntimo. Siunta sekti galite www.post.lt puslapyje įvedę savo siuntos numeri.

Ar galiu savo užsakymą atsiimti Vilniuje?

Ne, prekyba vykdoma tik internetu.


Kada mano užsakymas bus paruoštas?

Užsakymą suruošti stengiamės kuo greičiau, tačiau gali užtrukti iki vienos darbo dienos.


Kaip galiu apmokėti už prekės? 

Mokėjimus priimame į  banko sąskaitą.
 

Kodėl buvo atšauktas užsakymas?

Dažniausiai užsakymai atšaukiami dėl negauto mokėjimo. Neapmokėti užsakymai atšaukiami po 1 darbo dienos.

Ar galiu grąžinti prekę(-es)?

Taip, prekės galite grąžinti per 14 dienų nenaudotas, nepažeistoje pakuotėje ir tos pačios komplektacijos kaip gavote. Svarbu, grąžinant prekę, siuntimo išlaidos nėra kompensuojamos, išskyrus tuos atvejus, kai prekę gražinate dėl mūsų kaltės.

Kaip galiu grąžinti prekes? 

Susisiekite el. paštu info@ePriedai.lt


Grąžinau prekės, kada atgausiu mokėtus pinigus?

Pinigus dažniausiai grąžiname ta pačią dieną, kai gauname prekę.